Skrypty JS

Gość Niedzielny – wydanie ogólnopolskie

Gość Niedzielny wydanie ogólnopolskie

„Gość Niedzielny” to ogólnopolski tygodnik opinii. Ukazuje się od 1923 roku, dzięki czemu jest silnie zakorzeniony w świadomości Polaków. Unikatowy pod względem zawartości oraz formuły redakcyjnej, porusza m.in. tematy religijne, etyczne, społeczne, ekonomiczne, gospodarcze, polityczne, kulturalne, zdrowotne, naukowe. Aktualnie jest obecny w ponad 8 tysiącach polskich parafii.

Posiada 20 wydań diecezjalnych w całej Polsce.

Reklama w wydaniach diecezjalnych

 


Nakład i sprzedaż – 98% sprzedaży to wydania drukowane

  • Średni nakład: 95 000 egz. (1)
  • Średnia sprzedaż: 54 458 egz. (2) najwyższa sprzedaż wydania drukowanego wśród tygodników opinii

Efektywna i skuteczna dystrybucja:

  • 80 procent sprzedaży odbywa się w parafiach
  • 20 procent sprzedaży odbywa się za pośrednictwem: Kolporter Sp. z o.o., Garmond Press SA, EMPiK SA, subskrypcja cyfrowa


Czytelnictwo i zaangażowanie w reklamę

Długotrwały i wielokrotny kontakt z reklamą

Wg Polskich Badań Czytelnictwa około 75 procent naszych odbiorców czyta bardzo dokładnie każdy numer.

► Każdy numer „Gościa Niedzielnego” czyta ponad 500 tysięcy osób (3).

95% zauważalności reklam w piśmie

► Jedną reklamę czytelnik widzi ponad 9 razy (4)

► Zaufanie do treści w piśmie przekłada się na zaufanie do innych przekazów promocyjnych i reklamowych


Czytelnik „Gościa Niedzielnego”

► Wiek: 55 plus: 47% (affinity: 139)

► Płeć: 48% to kobiety (affinity: 93), 52% to mężczyźni (affinity: 107)

► Mieszkańcy wsi: 50% (affinity: 121), miasteczek i średnich miast (5)

► Zainteresowania

  • 60% (ponad 300 tys. osób; affinity index 133) tematykę zdrowy tryb życia, diety medycyna, farmaceutyki czyta bardzo często/zawsze (6)

 

Dane monitorowane przez: Polskie Badania Czytelnictwa; członek Izby Wydawców Prasy

  1. Średnia na 1 wydanie w okresie I kw. 2025
  2. PBC: sprzedaż druk+e-wyd. - średnia na 1 wydanie, I kw. 2025
  3. PBC, TOTAL REACH 360°. Fale: 1/2024-12/2024, Dane CCS: Druk, E-wydania, Współczytelnictwo – Badanie PBC „Zanagażowanie w reklamę”, www, www PC, www mobile – PBI/Gemius
  4. PBC: styczeń - grudzień 2024; Badanie PBC „Zaangażowanie w reklamę”; grupa celowa: osoby w wieku 15-75 lat, realizacja: Kantar Polska, Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna, ARC Rynek i Opinia
  5. PBC, Zaangażowanie w reklamę, CCS - Czytelnictwo Cyklu Sezonowego, Fale [12]: wrz.22 : sierpień.24
  6. PBC, Zaangażowanie w reklamę, CCS - Czytelnictwo Cyklu Sezonowego, Fale [12]: grudz.22 : list.24

Kontakt z działem reklamy

Kontakt z działem reklamy

Aneta Brzozowska

+48 668 144 640

aneta.brzozowska@igomedia.pl
Helena Dąbrowska

+48 664 006 690

helena.dabrowska@igomedia.pl
Tomasz Głąb

+48 664 006 680

tomasz.glab@igomedia.pl
Tomasz Śpiewak

+48 601 975 883

tomasz.spiewak@igomedia.pl
Beata Słodka

+ 48 668 144 630

beata.slodka@igomedia.pl
przewiń w dół