Wymagania techniczne reklam

dodane 01.09.2009 15:24

Wymagania techniczne reklam

KONTAKT 

Przyjmujemy materiały reklamowe w formie elektronicznej na płytach CD lub DVD.
 
Udostępniamy również serwer:
ftp: 36501.wiara.pl
login: redakcja
hasło: redakcja_gosc
 
oraz konto pocztowe:
reklama@igomedia.pl
 
FORMAT                 
Prosimy o przysyłanie reklam w następujących formatach plików:
 
EPS – w trybie CMYK. Grafika rastrowa zawarta w reklamie powinna mieć rozdzielczość 300 dpi przy rzeczywistych wymiarach ogłoszenia i w trybie CMYK, fonty zamienione na krzywe.
 
 
PDF – materiały zdjęciowe zawarte w reklamie powinny mieć rozdzielczość 300 dpi przy rzeczywistych rozmiarach ogłoszenia i w trybie CMY K, fonty zamienione na krzywe.
Standard: PDF/X-1a:2001
Zgodność: Acrobat 4 (PDF 1.3)
 
TIF – rozdzielczość 450 dpi przy rzeczywistych wymiarach ogłoszenia i w trybie CMYK, z bezstratną kompresją LZW lub ZIP.
 
JPG – rozdzielczość 450 dpi przy rzeczywistych wymiarach ogłoszenia i w trybie CMYK, z kompresją 10-12.
 
UWAGI         
Materiały zawierające kolory dodatkowe (spot) nie będą przyjmowane.
 
Reklamy całostronicowe na spad powinny uwzględniać naddatek na ścięcie (po 5 mm z każdej strony). Poza tym prosimy o nieumieszczanie tekstu ani ważnej części grafiki w odległości 8 mm od linii cięcia i 10 mm od grzbietu.
 
Reklamy modułowe na białych tłach lub o niejednoznacznym obrysie będą obwiedzione czarną ramką o grubości 0,25 pkt.
 
 
Instytut Gość Media zastrzega sobie prawo do odmowy emisji reklamy bez konsekwencji odszkodowawczych, gdy: reklama jest niezgodna z prawem, narusza prawa osób trzecich, jej poziom techniczny i/lub edytorski nie odpowiada standardom Instytutu, jej treść jest niezgodna z profilem pisma.

 

Pobierz WYMAGANIA TECHNICZNE REKLAM

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tagi: